نظر سنجی سرپایی

با ارزوی سلامتی
این پرسشنامه با هدف تعیین میزان رضایت شما از کیفیت خدمات درمانی، مراقبتی در این بیمارستان طراحی گردیده است. ارایه پاسخهای دقیق و صادقانه شما مسئولین بیمارستان را در جهت برنامه ریزی بهبود کیفیت خدمات ارائه شده یاری خواهد نمود. (پیشاپیش از مساعدت شما سپاسگزاریم)

 

نظرسنجی سرپایی

/-/پاسخ دهنده به نظر سنجی چه کسی است؟
/-/نام و تخصص پزشک معالج
/-/نحوه آشنایی با بیمارستان
/-/آیا در صورت نیاز، این بیمارستان را برای مراجعات بعدی خود انتخاب خواهید کرد؟
/-/پذیرش : نحوه رفتار و برخورد پرسنل پذيرش
/-/پذیرش : ميزان رضايت از سرعت و سهولت در مراحل پذیرش
/-/صندوق : نحوه رفتار و برخورد پرسنل صندوق
/-/صندوق : سرعت و سهولت در مراحل تسویه حساب در صندوق
/-/پزشک / کارشناس : نحوه برخورد پزشک/کارشناس و توضیح در مورد بیماري و سیر درمان
/-/پزشک / کارشناس : حضور به موقع پزشک/کارشناس جهت انجام خدمت پاراكلينيك
/-/نوبت دهی : رضایت شما از میزان انتظار جهت ویزیت و یا انجام خدمت پاراكلينيك
/-/نوبت دهی : رضایت شما از میزان انتظار جهت ویزیت و یا انجام خدمت پاراكلينيك
/-/آموزش : ارائه اطلاعات کافی در خصوص آمادگی های لازم قبل از دریافت خدمت
/-/آموزش : ارائه آموزش هاي لازم بعد از دريافت خدمات؟
/-/آموزش : ارائه آموزش هاي لازم بعد از دريافت خدمات؟
/-/بهداشت : نظافت و بهداشت سرویس های بهداشتی، سالن انتظار، آبسردكن و ...
/-/انتظامات: نحوه برخورد و رفتار پرسنل انتظامات
/-/جوابدهی : ميزان رضايت از مدت زمان انتظار براي جوابدهي(آزمايشات/گرافي ها و ...)
/-/جوابدهی : ميزان رضايت از مدت زمان انتظار براي جوابدهي(آزمايشات/گرافي ها و ...)