نظرسنجی بستری

نظرسنجی بستری

نام و تخصص پزشک معالج(ضروری)
نحوه اخذ نوبت؟(ضروری)
پاسخ دهنده به نظر سنجی چه کسی خواهد بود؟(ضروری)
نحوه آشنایی با بیمارستان
آیا در صورت نیاز، این بیمارستان را برای مراجعات بعدی خود انتخاب خواهید کرد
علائم راهنما: مناسب بودن علائم راهنما جهت مراجعه به واحدهای مختلف
پذیرش: نحوه برخورد پرسنل پذیرش و ارایه اطلاعات لازم در هنگام پذیرش
پذیرش: نحوه برخورد پرسنل پذیرش و ارایه اطلاعات لازم در هنگام پذیرش
پزشک: نحوه برخورد و رفتار پزشك
پزشک: ارایه اطالعات و آگاهی در خصوص بیماری و سیر درمان توسط پزشک معالج / متخصص
پزشک: ميزان رضايت از حضور به موقع پزشك بر بالين بيمار
خدمات پرستاری : ميزان رضايت از نحوه برخورد و رفتار پرستار
خدمات پرستاری : رضایت شما از توضیحات پرستار درخصوص بیماری در بدو ورود و طول درمان و در زمان ترخيص
خدمات پرستاری: میزان رضایت شما از دسترسی به پرستار و حضور و ارائه به موقع خدمات پرستاری
خدمات پرستاری: ميزان رضايت از نحوه برخورد و ارائه خدمات توسط بيماربر/ كمك پرستار
پاراكلينيك: میزان رضایت شما از خدمات واحد آزمايشگاه
پاراكلينيك:میزان رضایت شما از خدمات واحد تصويربرداري
پاراكلينيك:میزان رضایت شما از خدمات واحد داروخانه
بهداشت و خدمات پشتيباني: رضايت از وضعيت بهداشتي و نظافتي (سرويس هاي بهداشتي، بخش، اتاق بيمارو ...)
بهداشت و خدمات پشتيباني: رضايت از وضعيت تعویض به موقع البسه و ملحفه
بهداشت و خدمات پشتيباني: ميزان رضايت از فراهم نمودن خدمات جهت انجام فرائض ديني
تغذيه : رضايت از کیفیت غذا
تغذيه : رضايت از دماي غذا
تغذيه : ميزان رضايت از نحوه برخورد پرسنل مهمانداري
انتظامات : نحوه برخورد و رفتار پرسنل انتظامات
ترخیص : ميزان رضايت از نحوه برخورد پرسنل ترخيص :
ترخیص : ميزان رضايت از سرعت و سهولت در مراحل تسویه حساب
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.