سومین شماره نشریه علمی، آموزشی و خبری «طبیبان نور» ویژه بهار ۱۴۰۵ توسط بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور شهریار منتشر شد. این شماره با پیام مدیرمسئول نشریه و گزارشی از افتخارآفرینی بیمارستان نور در دریافت نشان طلایی «بیمارستان سبز» در دوازدهمین دوره ارزیابی بیمارستانهای کشور آغاز میشود.
در این شماره، علاوه بر معرفی دستاوردهای بیمارستان، گزارشی از افتتاح بخشهای نوین و توسعه خدمات درمانی و تخصصی بیمارستان نور شهریار ارائه شده است. همچنین روایت تأثیرگذار «یک نبرد طاقتفرسا» و بازگشت امید به زندگی در یکی از بیماران، از جمله مطالب ویژه این فصلنامه به شمار میرود.
بخش علمی نشریه نیز شامل مقالات آموزشی و تخصصی متنوعی از جمله آلارمهای ونتیلاتور، تومورهای غده تیموس (TAT)، احیای بیماران در واپسین لحظات حیات، نقش بیمار در فرآیند درمان، معرفی حوزه پرستاری، گردشگری سلامت و مدیریت بحران در شرایط ویژه است که با هدف ارتقای دانش پزشکی و افزایش آگاهی عمومی منتشر شدهاند.
این شماره از «طبیبان نور» در راستای رسالت آموزشی و فرهنگی بیمارستان نور شهریار، تلاش دارد تازهترین دستاوردها، تجربیات و مطالب علمی حوزه سلامت را در اختیار پزشکان، کادر درمان و عموم علاقهمندان قرار دهد و گامی مؤثر در توسعه دانش و فرهنگ سلامت جامعه بردارد.

نظرات و پرسشهای شما