X

رسیدگی به شکایات

راهنمای بیمار / رسیدگی به شکایات
رسیدگی به شکایات

هر شكايت را به فرصتي براي بهبود بهترين درمان بيماران بدل خواهيد كرد


دفتر رسيدگي به شكايات واقع در طبقه همکف و زير نظر معاونت درمان مي باشد. كه مراجعين به طور حضوري مي توانند جهت ارائه شكايات به اين دفتر مراجعه نمايند. البته  شكايات مي تواند به صورت حضوري يا مكاتبه اي  نيز صورت گيرد.
در تمامي بخشها صندوق هايي تعبيه شده كه در آن ها برگه هاي كد داري وجود دارد و مراجعين مي توانند متن شكايت خود را در برگه نوشته و كد روي آن را نزد خود نگه دارند و برگه را در صندوق بياندازند اين برگه ها در صورت اورژانسي نبودن ماهي يك بار در كميته شكايات بيمارستان مورد بررسي و پي گيري قرار مي گيرد. فرد مي تواند حداقل پس از يك هفته كاري با شماره ............................. و از نتيجه آن مطلع شود.


پرونده مورد شكايات بر حسب موضوع به معاونت هاي ذيربط  ارجاع گرديده و نتيجه بررسي در كميته شكايات بررسي و اقدامات اصلاحي اتخاذ مي گردد. و گاهي نيز بنا به  ايجاب ضرورت كميسيون هاي ويژه  پزشكي جهت بررسي شكايات  تشكيل مي گردد.


 علاوه بر اين در كنار صندوق شكايات، صندوق تقدير و پيشنهادات وجود دارد كه افراد در صورتي كه بخواهند مراتب تشكر و قدرداني خود را نسبت به پرسنل درمان ابراز دارند از آن استفاده مي كنند.

 

درباره بیماستان نور شهریار:

این بیمارستان، اینک امیدوار است که با ایجاد سطح خدمات درمانی تخصصی در کلیه زمینه های پزشکی، خود را در زمره بیمارستان های تراز اول کشور جای دهد. بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی سبب فراهم آمدن محیطی گردیده که ارائه خدمات فوق تخصصی درمانی و مراقبتی را نیز به بهترین نحو ممکن می‌سازد. 

اطلاعات تماس:

آدرس :شهریار،میدان سپاه،بلوار خبرنگار،شهرک صدف،بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور شهریار

کدپستی : 3354684414

تلفن گویا: 54121-21(98+) _ 10-65577001-21(98+)

فاکس : 65577001-21(98+) داخلی 112

دی ان ان